Translate

poniedziałek, 17 września 2012

Historia makijażowa z cyklu kiedyś a dziś - My eyes

Przeglądając zdjęcia do historii włosowej, na mojej twarzy pojawił się uśmiech, bo zobaczyłam siebie sprzed lat - nie ta sama osoba:) Ktoś zupełnie inny...
Inna fryzura, inny styl ubierania, inny makijaż...I właśnie to zainspirowało mnie to napisania tego posta. Kiedyś MUSIAŁAM używać podkładu, korektora...Na szczęście te czasy minęły i teraz używam...masła shea w tej roli:D
Obecnie lubię 'zajmować' się tylko makijażem oczu:) Preferuję makijaż "neutral" czyli kredka (wyłącznie czarna) od wewnątrz i delikatne obrysowanie + tusz lub makijaż "kocie oko" z kreską. Nie lubię makijażu mocnego, kolorowego itp. "Lubuję się" w makijażu orientalnym/arabskim - od zawsze mnie fascynował:) Uznaję tylko kolor czarny;)
Kilka moich faworytów:




 http://ebodhitree.com/wp-content/uploads/2011/04/arabic-eye-makeup-tips.jpg



http://farm2.staticflickr.com/1275/1382910774_efaf399ef3.jpg
 http://l.yimg.com/qn/alfrasha/up/11020669042087307992.jpg


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi6h1N1owvcNaCCmXEVkA9kyLbIkahVnZ71ZxOIGH7x_w3EHZwDQe_zOUl7JCppiiZKxFdR-VlZoJMGvqD1tEwULxhwJ-trt_l7ITQAeptVMO-IE1entqsEXFEGOFdCvHv5abCrGaDSZ78/s640/CAT-EYE-makeup-look.jpg



http://www.zeberka.pl/img_users/1223882758.jpg
http://static.pl.groupon-content.net/05/51/1324660215105.jpg
http://stylio.pl/moja-szafa/perfekcyjna-kreska-487027l.jpg




A teraz mój:

 Koniec gimnazjum:


Liceum/studia:

Koniec licencjata:


Od magistra do teraz nic się nie zmieniło, więc dodaję zdjęcia sprzed ok roku:











27 komentarzy:

  1. Kobieto jaka Ty jesteś śliczna! Zakochałam się w Twoich oczach! I bardzo podobają mi się Twoje brwi na ostatnim zdjęciu! Z moimi nigdy nie mogę dojść do ładu i każda ma inny kształt :| Też chciałabym móc nie używać podkładu i korektora, ale mam odwieczny problem z lekko zaczerwienionym nosem i policzkami oraz z cieniami pod oczami..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzajmy:) ale dziękuję bardzo za niesamowicie miłe słowa, aż się zawstydziłam:*
      Brwi to był mój odwieczny problem, głównie też z takiego powodu, że jedną od zawsze mam bardziej do góry a drugą w dół:/
      Ja czasami muszę też dać kropelkę podkładu głównie pod oczy czy na jakieś zaczerwienienie...Zobaczysz, że jeszcze trochę naturalnej pielęgnacji i nie będziesz musiała używać prawie wcale:*

      Usuń
    2. Wcale nie przesadzam :) A co do brwi to mam podobnie jedna tak bardziej do góry idzie i ciężko nadać im taki kształt, żeby to jakoś wyglądało. Chyba ktoś będzie musiał mi w końcu z tym pomóc :D Oj nie wiem czy się uda, bo jeśli chodzi o zaczerwienienie to wystarczy, że pochylę na chwilę głowę lub schylę się, a już prawie całą twarz mam czerwoną i zostaje mi tak na parę minut, po czym zaczerwienienie znika (oczywiście nos i część policzków nadal jest leciutko czerwona). Ale może uda mi się chociaż pozbyć się nieprzyjaciół i ograniczyć błyszczenie się strefy T :) Zmieniam teraz też dietę więc może za niedługo zobaczę pierwsze efekty :) Nie wiem czy wiesz, ale masz włączoną weryfikację obrazkową. Nie wiem czy to przez przypadek czy specjalnie :D

      Usuń
    3. Hm dziwne, że tak jest przy pochyleniu...Dieta odgrywa jednak bardzo ważną rolę...Nie miałam włączonej jak to możliwe:/

      Usuń
    4. Widocznie mam płytko położone naczynka krwionośne i dlatego tak się dzieje. Ale muszę przyznać, że jest to dość irytujące.. Zobaczę czy zmiana diety da jakieś efekty :) A blogspot coś szaleje, bo nadal masz ją włączoną :D

      Usuń
  2. Ja nadal nie potrafię zrobic krski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już robię w 3 sekundy jednym pociągnięciem:D

      Usuń
  3. uwielbiam pięknie podkreślone brwi, mam na tym punkcie świra :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, chciałabym umieć wykonywać makijaż arabski. Jest naprawdę piękny, ale wymaga precyzji...

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarna kredka do oczu to był mój niezbędnik przez całe studia ;)Obecnie stosuję delikatniejszy makijaż oczu.
    Zgadzam się z komentarzami wyżej, bardzo ładne brwi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka przemiana:) Brwi masz faktycznie bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie oczyyyska!Mega piękność.. Też się tak maluje :)) Masz spojrzenie jak Marcela z Top Model :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę już słyszałam opinię, że jestem do niej podobna eh:D

      Usuń
  8. Z roku na rok coraz piękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnie najpiękniejsze :)
    zapraszam do mnie i do obserwowania :)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi! great blog!
    I'll surely follow you. I'll be glad if you follow me too )

    http://alenabliss.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubie kocie oko :) Poza tym piękne oczy *_____*

    Nominowałam cie do Libster Blog Award :) Zapraszam do zabawy :) Więcej info tu http://totaletonmess.blogspot.com/2013/09/nominacja-do-libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne oczy! Tez na co dzien wykonuje kreske i nie nakladam cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysłz takim zestawieniem zdjęć!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne kreski, piękne oczy !

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie kreski!:) cudne poprostu:)fajny blog:) obserwujemy??:)pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie podkreslasz oczy :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię kreski, chociaż nie umiem ich robić :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się kreski, u siebie jednak rzadko robię.

    OdpowiedzUsuń